مزایا و معایب اخذ اقامت قبرس شمالی برای اشخاص اهل ایران؟
نوشته شده توسط : صبا


مزایا و معایب اخذ اقامت قبرس شمالی برای اشخاص اهل ایران؟
شهرهای مطلوب برای اقامت قبرس شمالی

وقتی که شخصی قصد به مسافرت میگیرد، وی با اعتنا به علایق، نیازها، و موقعیت جغرافیایی مرز و بوم خویش و مملکت مقصد، یکی شایسته ترین آیتم‌ها را گزینش می‌نماید. این تعیین معمولاً به وسیله کمپانی‌های مهاجرتی شکل می گیرد که هر یک یک مملکت را برای شما مطلوب میدانند. در یکسری سال اخیر، مبادرت به اقامت در قبرس شمالی تحت عنوان یکی شایسته ویزای کاری قبرس شمالی  ترین مورد‌ها مطرح گردیده‌است.

در جواب بدین پرسش که اقامت قبرس شمالی چه مزایایی دارااست می بایست به مورد ها ذیل اشاره کنیم:

حالت جغرافیایی مطلوب نسبت به جمهوری اسلامی ایران: از آنجایی که‌این جزیره به کشور‌ایران مجاورت میباشد، در شکل سفر به آنجا، رفت و آمد به مرزوبوم ریلکس خیس میباشد
همانندی فرهنگی: شباهت فرهنگی مردمان قبرس به عموم کشور ایران بیشتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی میباشد. به همین برهان معاش در آنجا شل خیس میباشد.
معدود بودن نسبی مخارج معاش: مخارج معاش درین مرز و بوم نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر میباشد. به گونه ای که اکثری از اشخاص آن را از دید هزینه های معاش مشابه ترکیه می‌دانند
معاش نسبتا آهسته: واحد سنجش استرس و فشار عمل در‌این مرزو بوم بسیار معدود و در دست گرفتن شد‌ه‌است. خلال این از امنیت بالایی نیز برخوردار‌است
هوای تمیز: با اقامت قبرس شمالی، هوایی تمیز و بدور از آلودگی، محیطی پاک و دور از کثیفی و دیده اندازی خوشگل را تجربیات میکنید
سهولت رابطه با اشخاص: گویش رایج در قبرس ترکی و انگلیسی میباشد. ضمن این مردمانی خونگرم دارااست که رابطه با آنان بسیار شل میباشد
اقتصاد رو به پرورش: سپرده گذاری و مسافرت به قبرس شمالی منجر رویش و تکامل میشود. به دلیل آنکه این میهن در حالا پرورش میباشد و اقتصاد سلامتی داراست.
بیشتریت ساکنان قبرس شمالی آئین اسلام را دارا هستند و واحد مبلغی که در آنجا به شغل میروند، لیر میباشد؛ مانند حالت ترکیه. به همین عامل، بخش اعظمی از ایرانیان به ذهن ها هجرت یا این که سرمایه‌گذاری در‌این مرز و بوم مشغولند.

مطلوب‌ترین شهرهای قبرس شمالی برای مسافرت ایر انیان
تا به اینجا با موقعیت اقامت و مسافرت به قبرس شمالی از روش طریق‌های گوناگون آشنا گردیده‌ایم. هم اکنون نیاز میباشد مقصد اساسی خویش را تعیین کنیم. در این مورد، سه شهر دوستداشتنی برای مسافرت به قبرس شمالی وجود دارا هستند که در‌این نصیب، توضیحات مختصری درباره آنها ارائه خوا هیم بخشید.

او‌لین شهر، پایتخت قبرس شمالی یعنی شهر نیکوزیا میباشد که با امکاناتی که داراست گزینش قابل قبولی برای مهاجران اهل ایران به حساب می آید.
شهر لارکانا نیز از شهرهای توسعه یافته میباشد که برای مهاجرین مطلوب میباشد امّا در مقایسه با بقیه شهرها، معاش در آن گرانتر میباشد.
شهر گیرنه، تحت عنوان شهری خوشگل با طبیعت بی سابقه و اثرها باستانی ارزنده میتواند یک معاش شادی بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی
تا نقطه نهایی این نوشته‌ی‌علمی با ما همدم باشید تا بدانید کدام یک از نصیب‌های قبرس، یعنی شمالی یا این که جنوبی، عالی میباشد. قبرس یکی کشورهای مدیترانه‌ای میباشد که به جهت حالت آب و هوایی بسیار ایده‌آل، در قبل تحت عنوان پارادایس یا این که فردوس شناخته میشد. این میهن پیش کسوت‌ای بسیار دیرینه تحت عنوان یکی‌از سرسبزترین بخش ها عالم شناخته می گردد. وجود اشکال درختان و گلشن‌های میوه، کوه‌های پوشیده از بیشه، آب و هوای مدیترانه‌ای و یک حوزه‌ ساحلی بسیار آهسته، به عنوان مثال کارداران مهمی می‌باشند که سبب می گردند هر ساله اشخاص متعددی بدین میهن هجرت نمایند یا این که حتی‌در آن هجرت نمایند. قبرس به دو نصیب شمالی و جنوبی تقسیم می گردد.

در صورتیکه تصمیم گرفته‌اید به مملکت قبرس مسافرت فرمائید یا این که حتی می خواهید ملکی در آنجا بخرید و معاش فرمائید، به طبعً بایستی تفاوت‌های فی مابین قبرس شمالی و جنوبی را بدانید تا بتوانید به پرسش اینکه آیا برای معاش عالی قبرس شمالی یا این که جنوبی مطلوب‌خیس میباشد، جواب دهید. درین نوشته‌علمی، با ما یاور گردید تا داده ها مورد نیاز را به دست آورید و حتی بضاعت و توان اعمال یک سرمایه‌گذاری بسیار ایده‌آل درین مرزوبوم مهاجرت کاری به قبرس شمالی  را داشته باشید.

قبرس شمالی کجاست و چه فرقی با قبرس جنوبی دارااست؟
همانگونه که اشاره شد، سرزمین قبرس به دو بخش منقطع، یعنی قبرس شمالی و قبرس جنوبی، تقسیم می‌گردد. در حالتی‌که تمایل به خرید ملک در مرزو بوم قبرس گرفته‌اید، مشاوران املاک به شما پیشنهاد می‌نمایند که به قبرس شمالی رجوع‌کنید، چون این ناحیه اخیرا توسعه و گسترش چشمگیری داشته و وضعیت آب و هوایی بسیار مساعدی دارااست. از دید وقار، قبرس شمالی محیطی فوق‌العاده ارائه میدهد و همینطور سرمایه‌گذاری درین حیطه، آجلٔ درخشانی را برای شما به یاور خواهد داشت.

قبرس شمالی با حالت جغرافیایی بسیار ایده‌آل خویش، پیوندها حیطه‌ای فراوانی را به وجود آورده میباشد. این مرز و بوم از سمت شمال با ترکیه، از سمت شرق با سوریه، لبنان، اسرائیل و فلسطین و از سمت غرب با مالتا و ایتالیا هم محلی میباشد. براین اساس، قبرس شمالی این قابلیت را به شما می دهد که به‌طور هم زمان با کشورهای آسیایی و اروپایی درخصوص باشید. با این وجود، سؤالی که اکثر اشخاص مطرح می‌نمایند این میباشد که چه تفاوت‌هایی فی مابین قبرس شمالی و جنوبی وجود داراست؟





:: برچسب‌ها: ویزای کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: